dag 6 Zwitserland

31 juli 2013 - Arbon, Zwitserland

S' morgens vroeg wakker ivm een bellende telefoon ja niet de mijne maar Mike zijns om 7.30 wat zijn dat voor tijden bah maar goed maar weer je bed uit even opfrissen en dan maar ontbeten dit keer met zijn drieën want Barbel was vrij zodat we besloten hebben dat Mike ons rond half 12 naar St Gallen zou brengen waar wij dan de historisch heden konden bekijken wat heel er leuk was en ook leerzaam nog even een terrasje gepakt en omdat Mike ons rond 16 uur weer op zou halen en wij nog tijd over hadden nog eventjes naar de dure rolexen en breitling horloges ter waarde van 18995 Zwitserse franken te bekijken kwijlkwijlkwijl. Alsnog maar even een paar nieuwe schoenen gekocht met 50% korting en daarna maar wachten op de taxi die stipt op tijd was. S' avonds nog eventjes het nieuwe oefen lokaal van ShantY-Pur geweest inmiddels hun derde en ook daar moet nog heel veel gebeuren maar goed dat zien we volgend jaar wel weer evt.daarna nog even thuis wat gedronken en toen alweer om half 2 het licht uit.