dag 9 Zwitserland

3 augustus 2013 - Arbon, Zwitserland

Die dag eerst lekker uitgeslapen tot half 10 toen heb ik maar even broodjes gehaald verschillende natuurlijk en daarna lekker ontbeten tegen half1 hadden we afgesproken bij steiger 5 op het einde daar aan gekomen( we waren weer te geven laat maar dat is normaal ) lag Ludi al te wachten waarna we konden varen .Ludi heeft een boot waar er nog niet veel van varen een solar boot die ook een diesel motor heeft eerst even weer terug naar Romanshorn waar we Rigo nog aan boord namen en van daar uit verder de Bodensee op voeren toen nog even heerlijk gezwommen boven een diepte van 105 meter maar goed dat we kunnen zwemmen niet dan. Vandaaruit weer terug naar Romanshorn waar we het zomerfestival voortgezet hebben goed eten en later op de avond een Mega vuurwerk wat heel gecontroleerd op de maat van de muziek knalde. Het vuurwerk hebben. We vanaf de boot gezien waar we later ook nog gezellig gedronken hebben tegen 00:00 uur nog even wat gegeten waarna we met enig oponthoud nog net de trein terug haalden thuis nog even wat gedronken en toen maar weer naar bed welterusten en tot morgen