dag 3 Zwitserland

28 juli 2013 - Arbon, Zwitserland

Tja hoe moet ik beginnen,heb een slechte nacht gehad en ben dan ook met nek en rug klachten op gestaan. Nadat ik gedoucht had ging het dan een beetje beter. Onder het ontbijt maar weer een planning gemaakt wat we kunnen doen Mike had nog het een en ander te doen dus zijn Barbel en ik op de fiets gestapt en zijn richting Romanshorn gereden. Wat heerlijk verkoelend was in het havenrestaurant Mohl even een halve liter rivella gedronken nog bij een bron gekeken waarvan word beweert dat precies aan de andere kant van de wereld in Nieuw-Zeeland ook zo'n bron staat (zoeken we nog op). Dan maar weer op de fiets gestapt om weer op weg naar huis te gaan onder weg nog een strand gevonden waar je GRATIS kon zwemmen dus maar gauw even het water in maar ook daar bijna 500 meter lopen voordat je uiteindelijk zwemmen kon. Weer thuis een rustige middag gehad s' avonds rijst met kip curry gegeten en daarna nog een Zweedse film gekeken waarna ik om half 2 mijn bed in ben gedoken